2009. október 26., hétfő

Új tánc stúdióba költöztünk

Vámos Miklós humorával élve "szerelem ügyében" 6 éve költöztem Debrecen városába , Budapestről. Ez a költözés többszörösen új energiákkal töltött fel, s jutottam olyan felismerésre, elhatározásra, mely életem ezen szakaszát segítette átalakítani, egy régi álmom megvalósításáért.
Így jött létre a JÚLIA mozgás és táncstúdió, mely szeptember 1-vel a Domb utca 1 sz. (régi ruhagyár épülete) földszinti helyiségébe költözött. Elegáns meleg hangulatú tánctermet rendeztem be a hozzám táncolni járó hölgyeknek „művésznőknek”, hogy ne csak a testedzés fizikai megerősítésével fejlődjenek, hanem a kellemes környezet keleti hangulata is kikapcsolódást nyújthasson lélekgyógyító erejével. Természetesen a zene, a tánc mozdulatok gyakorlása, és a megfelelő szakmai táncoktatás színvonalának összessége teszi ki, a jó hangulatú órák női energiáinak megélését, s női összetartozás spirituális erejét .
Az Orientális táncoktatáson kívül más mozgásfajtákat is találhatunk a stúdió palettáján így pl. : kismamatorna, gerinctorna, gyermek balett, integral jóga és hatha-jóga.
Remélem felkeltettem minden kedves honlapra látogató megtisztelő figyelmét, érdeklődését, s mielőbb találkozunk stúdiómban.

Júlia

1 megjegyzés:

  1. Kedves Julia,

    Olvasva sorait, mar szinte otthonosan erzem
    magam a studiojaban, ahol persze meg eletemben nem jartam, de olyan jol, szemleltetoen irt a
    mozgasrol, a tancokrol, a szokasokrol, az baratias hangulatrol, hogy minden itt lebeg a szemem elott kepek nelkul is, es csak arra vagyom, hogy mihamarabb reszese lehessek ennek a csoportnak.
    Udvozlettel:
    Mariann

    VálaszTörlés